1. Přehled
  2. Kouč koučům
  3. Co má můj e-mail obsahovat o mém koučování?

Co má můj e-mail obsahovat o mém koučování?

Nic. Spíše než aby byl váš e-mail prodejní (například hned nabízel bezplatný "koučink"), budete se chtít zaměřit na jejich obavy.

Ať je e-mail především o nich, ne o vás.

Zjistěte si více o konkrétním problému, kterému čelí, aby byl e-mail mimořádně, osobně zajímavý.

Pokud byste se dokázali vnímat jako řešitel problémů (místo toho, abyste byli telemarketérem), vždy byste hledali konkrétní problémy. 

Vaše intenzivní zaměření na problémy lidí vám přinese klienty. 

Většina koučů to nedělá. Nesoustředí se na to, aby lidem pomáhali řešit problémy. Místo toho se zaměřují na to, aby si je lidé najali.

Potenciální klienti toto zaměření cítí! Brání se mu. A vy byste to nedělali?

I když někdo řekne: "Nemám tolik peněz, abych si vás mohl dovolit," prostě to ignoruju a řeknu víc o jeho problému. Vrátím je zpět k možnosti změnit svůj svět tak, aby v něm mohli žít bez všeho toho strachu a obav. 

Jakmile pochopí, že se zcela soustředím na jejich problém, a ne na své bankovní konto, najdou způsob, jak se mnou mluvit dál. Vidí a cítí, že nemám skutečný zájem se v této konverzaci právě teď obohatit. 

Můj lékař se zeptá: "Co ty bolesti hlavy?" hned, jak mě uvidí na ulici. 

Nikdy se nezeptá: "Jak se mají děti? Co ti Seahawks? Jak to jde s golfem?"

Za to mám svého doktora rád. Moje pohoda je pro něj na prvním místě.

Najde svůj problém a pustí se do řešení. Jinak bude váš osvětový program vždy vypadat tak, že jediným skutečným problémem je, že potřebujete klienty.

Soustřeďte se na služby!


Byl tento článek užitečný?