1. Přehled
  2. Kouč koučům
  3. Co poslat potenciálnímu klientovy

Co poslat potenciálnímu klientovy

Nehledejte v tom nic složitého. Po prvním setkání s klientem mu vždy pošlu sebereflexi o našem rozhovoru. Píšu v duchu možností a naděje. 

V prvním emailu po našem setkání optimisticky napíšu své vize o tom, co je pro daného člověka možné, ať se mnou bude nebo nebude pracovat. Ztotožním se s tím, s čím se zabývá a propojím jeho život s mým. 

Velmi rád klientům posílám jeden nebo dva nápady, které mohou hned aplikovat. Nikdy nefunguji podle nějaké vzorce, jak píšu tyto emaily. Napojím se na svou vnitřní moudrost a jsem sám sebou.

Položím si vždy zásadní otázku:

Kdybych byl tímto klientem já a zažil tento rozhovor. Jaký email bych chtěl dostat? 

Následně se napojím na mou prvdu a krásu intuice. Otevřu své srdce a dovolím lásce, aby vedla mou ruku při psaní tohoto zamilovaného dopisu. 

Dovolte se zamilovat možnosti spolupráce a vize, co vše byst spolu mohli dosáhnout a jak byste mohli být přínosem pro vašeho klienta. Buďte struční a místo povídání mu poslužte. 

Určitě si poslechnetě rozhovor v tomto podcastu: Prospering as a New Coach: A Discussion With Steve Chandler

 

Moje poznámky z podcstu

S rozvojem koučování je ato profese mnohem jednoduší na prodávání. Co však je pro kouče zásadní, je jejich zdraví. Starají se o zdraví ostatních a zapomínají na to své. 

Každý kouč by měl mít svého kouče.

Jak byste důvěřovali lékaři, který nechodí k lékařům, jelikož si myslí, že se uzdraví sám, ale vy vidíte, že má vážné problémy s nadvíhou, kožní vyrážkou a má špatné stravovací návyky?

 


Byl tento článek užitečný?