1. Přehled
  2. Kouč koučům
  3. Vaši potenciální zákazníci vám řeknou vše, co potřebujete vědět

Vaši potenciální zákazníci vám řeknou vše, co potřebujete vědět

Jednou na jednom z mých seminářů o vztazích zvedla žena ruku a řekla: "Umím svého muže přimět, aby udělal cokoli, co chci." 

     "Co děláte?" Zeptala jsem se jí.  

     "Prostě ho přiměju, aby si myslel, že je to jeho nápad," řekla.  
    
    Na něco přišla. Každý člověk touží udělat spoustu úžasných věcí.  Každý má své sny.  Každý má potřeby a každý má přání.  Když se dozvíme, jaké jsou tyto vize, můžeme skutečně komunikovat a můžeme se skutečně spojit s potenciálními kouči.

Pokud vím, po čem už toužíte, je pro mě mnohem snazší do této vaší představy napasovat to, jak jsem ochoten vám pomoci. Pokud netuším, co vás zajímá, pokud netuším, co vás motivuje, pokud netuším, jaké jsou vaše sny, nemám téměř žádnou šanci vás nadchnout pro toto velké dobrodružství, kterému říkáme koučování.

Skvělí prodejci toto tajemství hlubokého naslouchání znají.  Více než na tom, co řeknou, jim záleží na tom, co uslyší při prvních rozhovorech.  Koučové, kteří s tím bojují, neustále pracují na tom, co se chystají říct, a málokdy se jim nakonec podaří zapsat klienty, protože nemluví do obrazu v mysli potenciálního klienta, jak by vysněný život plný možností mohl ve skutečnosti vypadat.


Byl tento článek užitečný?