Proč mě odmítají se slovy - máme jiné priority?
Setkali jsme se na jedné události pro HR pracovníky. Měli zájem se setkat a vyslechnout si, co nabízíme a jakto děláme.
Po našem setkání a odeslání nabídky přišel email: "Děkujeme za prezentaci, ale máme jiné priorit, jak chceme rozvýjet naše týmy."
Problém nebyl v tom, že by naše služba nebyla přínosem pro jejich týmy, ale problém byl v tom, že jsme nedokázali zjistit, jaké mají priority a co přesně očekávají. Nabízeli jsme jim koncept.
Pokud jdete na osobní setkání s HR pracovníky, tak se zajímejte o problémy, plánované priority a strategie, které HR mají pro rozvoj zaměstnanců a jednotlivých týmů.
Budou se vás snažit zatlačit do toho, abyste jim řekli cenu, jak to vypadá a tvrdit, že to potřebují vyzkoušet. Pokud na to skočíte, tak jste se nestali kupujícím, ale zůstanete jen prodejcem.
Kupující se od prodávajícího lisí v tom, že si vybírá a nepotřebuje vysvětlovat, proč se rozhodl koupit.