1. Přehled
  2. Kouč koučům
  3. Jaký systém na získávání klientů je nelepší?

Jaký systém na získávání klientů je nelepší?

Dlouhé roky jsem neustále studoval různé systémy na získání klientů. Někdo to dělal tak, že posílal emaily. Jiní zase chodili na networkingy, natáčeli videa na sociální sítě, napsali knihu, psali články do časopisů, chodili na přednášky a konference atd.

Mě však zajímala technika, jak vést konverzaci s klientem. Co říct jako první, co pak a co potom. Jaký email poslat a jak se chovat, abych klienta získal. 

Nakonec jsem na to přišel. Neexistuje dokonalý návod na získávání klientů. Avšak sjem objevil nejlepší systém, který mi dodnes funguje. 

Nesnažte se dělat něco, jako to dělají osttní. Každý to pozná, že nejste autentičtí a tím sa založíte na vzniku nedůvěry. Vybudujte si svým vlastní systém založený na službě druhým na místo prodávání služby.

Je to v tom zásadní rozdíl, který spočívá v několika rozlišeních:

  • osobní rozhovory vs. marketing,
  • poskytnutí prožitku vs. sliby a tvrzení o přínosu,
  • investigace vs. přesvědčování,
  • soucit vs. odsuzování,
  • láska vs. strach.

Netvrdím, že kvalitní marketing vám nemůže přinést spousty klientů. Ani nechci tvrdit, že vydání knihy, by vám nic nepřineslo. Každý máme svou cestu, která je založena na naší jedinečnost. Jedině naše autentické chování vycházející ze zájmu o pomoc druhým, aby mohli žít život, který milují vám může přinést dlouhodobý efekt prosperity. 

Vytvořte si autentický systém na získávání klientů, který VÁŠ a odráží vaší jedinečnost.

Jakmile objvíte váš systém, tak nastane jeden zázrak. Budete překvapení, jak doře se v tom budete cítit.


Byl tento článek užitečný?