1. Přehled
  2. Kouč koučům
  3. Odkud přicházejí klienti na individuální koučink?

Odkud přicházejí klienti na individuální koučink?

Většina koučovacích programů, které vás učí koučovat, obsahuje část o marketingu vaší praxe, která zahrnuje dobré marketingové techniky. Techniky, které učí, odrážejí dobré nápady na marketing a propagaci, které sami úspěšně používají, aby získali lidi do svých vlastních certifikačních nebo vzdělávacích programů.

Dělají však velkou chybu, když to dělají. Protože marketing, který funguje při získávání velkého počtu lidí do programů, jako je ten jejich, nefunguje při získávání individuálních klientů.

Individuální kouč, který chce získat individuální klienty, promarní mnoho hodin času a peněz tím, že se bude snažit, aby mu tento druh marketingu fungoval.

Ve skutečnosti mnoho lidí po dlouhé frustraci z toho, že výsledkem jejich marketingu a propagace je tak málo klientů, pokud vůbec nějaké klienty tímto způsobem získají, tuto profesi zcela opustí.

  • Klienti nepřicházejí díky marketingu.
  • Klienti přicházejí z rozhovorů.
  • Pokračujte ve vytváření vztahů,

PS- Kdybych si mohl navždy uložit jen jedno video o koučování, bylo by to toto. Je o tom, jak skutečně působit na klienta kouče (což je nakonec zdrojem obnovení a doporučení....dopad vašeho koučování!).... je to od Ankush Jain a Dicken Bettinger: 


Byl tento článek užitečný?